Rozszerzenie gwarancji
Gwarancja - reklamacje
Jak złożyć reklamację z tytułu gwarancji
Wszystkie reklamacje dotyczące produktów należy składać bezpośrednio do gwaranta
- pisemnie na adres podany w warunkach/karcie gwarancyjnej.
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email podany w karcie.
- Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres podany w warunkach/karcie gwarancyjnej.
Co napisać w reklamacji
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
(2) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
(3) Kopii dowodu zakupu lub/i karty gwarancyjnej.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym gwaranta.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację
Gwarant ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, w czasie podanym w warunkach gwarancji